ありがとうございます 感謝のブログ     Thank you Thanks blog

過去の自分、未来の自分、過去世の自分、来世の自分に送る記録の綴り    Spellings of records sent to the past self, the future self, the past life self, and the future life

<

ゴールデンルールとブラックルール Golden Rule and Black Rule (by Mitsuhiro Hamada)

ゴールデンルールとブラックルール(舛田光洋著)Golden Rule and Black Rule (by Mitsuhiro Hamada)

 

はい。こんにちは。あいさんです。
Yes. Hello. I'm Aisan.

おかげさまで本日も新しい一日をスタートさせていただくことができました。

Thanks to you, I was able to start a new day today as well.

ありがとうございます。 

Thank you very much.

 

私は掃除関係の本が好きです。

I like cleaning books.
「ゴールデンルールとブラックルール」は
“Golden Rule and Black Rule”
掃除の本を多く出版されていらっしゃる舛田光洋さんの本です。
This book is written by Mitsuhiro Hamada, who has published many cleaning books.
私はこの本に何年も前に出会うことができました。
I was able to meet this book many years ago.
この本は掃除の方法の本というより、
This book is not a book on cleaning,
もののとらえ方について書かれていたように思います。
I think it was written about how to catch things.
今でも私にとって掃除のモチベーションがあがる本です。
Even now, it is a book that motivates me to clean.

 

 

ありがとうございます。感謝しています。

Thank you very much. I am grateful.
皆様ご覧いただきましてありがとうございました。
Thank you for seeing everyone.
はい。あいさんでした。
Yes. from Aisan.